Genieten op PARADIJSELIJK MAURITIUS!! - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Genieten op PARADIJSELIJK MAURITIUS!! - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Genieten op PARADIJSELIJK MAURITIUS!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

08 Augustus 2014 | Mauritius, Grand Baie

Genieten op PARADIJSELIJK MAURITIUS!!

Dag 28

Het is geweldig om hier te zijn. De zon scheen de hele dag volop en de lucht was blauw. Gisteren heb ik het Noordelijkdeel van het eiland verkend. Vandaag stond het Zuiden op het programma.

Het begon met een heerlijk Frans ontbijt vanochtend. Daarna ben ik de auto ingegaan en helemaal langs de kustlijn naar het zuiden gegaan. Mooi om de verschillende landschappen te zien. De zee is op de ene plaatst blauwer dan op de andere. Je hebt drukke en rustige stranden. Echt voor ieder wat wils.

Het was een mooie toertocht. Rond het middaguur ben ik landinwaarts gegaan en heb een drietal watervallen bezocht. Het landschap is zeer groen en daardoor komen de watervallen ook mooi naar voren. De wegen zijn goed. Veel haarspeltbochten om een berg op te gaan. Maar eenmaal boven weet je waarvoor je het hebt gedaan…..WAT EEN MOOI UITZICHT!!

Het was een zeer geslaagde dag!!

Groeten vanuit Mauritius!!
Sjuul Stappers