DIEPTE PUNT VAN DE REIS IS BEREIKT…… - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu DIEPTE PUNT VAN DE REIS IS BEREIKT…… - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

DIEPTE PUNT VAN DE REIS IS BEREIKT……

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

09 Augustus 2014 | Mauritius, Grand Baie

DIEPTE PUNT VAN DE REIS IS BEREIKT……

Dag 29

Na 29 dagen met hoogte punten was het vandaag toch echt het absolute diepte punt van de reis. Ik zat namelijk op 20,3 meter onder zeeniveau te genieten van het prachtige koraal, de vele vissen en heel bijzonder….2 zeer grote schildpadden. PRACHTIG. DAT IS DUIKEN OP MAURITIUS!!!

Vanochtend eerst heerlijk het Franse ontbijt opgegeten en toen met de auto naar het noordpunt van Mauritius gegaan. Op de terugweg even bij de duikschool langs gegaan en de boot tour gereserveerd. Vanmiddag was het moment daar. Ik ben de boot opgegaan en in Grand Baie bij de plaats ‘turtle island’ zijn we te water gegaan. Het is 50% kans dat je er een ziet. Ik had veel geluk en heb er 2 gezien. Een die zat stil wat voor zich uit te staren en de ander die zwom. Ik ben een stukje met hem mee gezwommen. Van links, rechts en boven heb ik hem gezien. ECHT VET!!

Ik hou van dieren in het wild. Daarom is deze vakantie zo’n succes. Ik ben nu exact 4 weken onderweg en heb ZOOOOOOOOVEEEEEL Hoogtepunten meegemaakt en vandaag het dieptepunt!!

Ik blijf de laatste dagen nog genieten. Voor je het weet is het voorbij. Dan begint weer het ‘normale’ leven voor mij.

Dit geeft mij moed:
‘Je moet op een hoogte punt stoppen, om weer een nieuw hoogtepunt te kunnen bereiken!’.
Oftewel..
‘Een mooie reis dient op een hoogte punt te stoppen, des te eerder kan er weer een mooie reis volgen…’.

ZON, ZEE en STRAND….Dat is MAURITIUS!!

A BEAUTIFUL ISLAND!!

Hojje Wha,
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

32 daagse reis naar Zuidelijk Afrika en Mauritius!!

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 25273

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

I LOVE AFRIKA!!

Landen bezocht: