Au revoir, adieu chérie Ik gaon noow nao hoés…. - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Au revoir, adieu chérie Ik gaon noow nao hoés…. - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Au revoir, adieu chérie Ik gaon noow nao hoés….

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

11 Augustus 2014 | Mauritius, Grand Baie

Au revoir, adieu chérie Ik gaon noow nao hoés….

Dag 30

Aan al het goede komt een einde. Jammer genoeg zit deze fantastische reis er alweer bijna op. Met de vele hoogte punten en het diepte punt van gisteren was het een echt SUPER GEWELDIGE REIS….ik geef hem een 9,9 als eindcijfer!! Een 10 is enkel bestemd voor Curaçao!!

De reis nadert langzaam zijn einde…….AHHHHHHHHH
't Zal zoë lang nimmer deure, 't zal zoë lang nimmer zien.
't Scheie det duit mich zó'n pien.

't Is gedaon, 't is gedaon, we môtte nôw nao hoës toe gaon.
Waat ein leid, och waat ein leid, 't is weer gedaon.
Leefste kind, leefste kind, de zuus, aan alles kump ein ind.
Och wie zund, jummig wie zund det ik 't vind.
Och wie ziër, och wie ziër, zal ik ZUIDELIJK AFRIKA misse kiër op kiër.

Waat ein leid, och waat ein leid, 't is weer gedaon.


Morgenavond vlieg ik pas om 20.30 uur weg. Ik heb morgen nog een hele dag dat ik van het eiland genieten mag. Ik ga rustig mijn koffer inpakken en rustig naar het vliegveld. Dan is het echt voorbij, maar nog niet 100% helemaal voor mij. Dan ga ik namelijk nog even naar FRANKRIJK. In Parijs ga ik dinsdag nog even 12 uur de stad verkennen. Dat lijkt mij ook leuk om weer eens te zien. Ik ga zeker even bij de Eifeltoren kijken. Die moet je hebben gezien. Verder zie ik het daar wel.

Dinsdaag bin ik in Paries en luuster ik noar gooie muziek:
‘Veur altiéd eine Venlonaer’……
Au revoir, adieu chérie Ik gaon noow nao hoés Veur genne franc blief ik in Periés Want Venlo is mien thoés. Ik bin zeker gaer beej dich En ouk bliej det ik heej bin gewaes. Maar veur altiéd blief ik Veur altiéd en Altiéd blief ik Veur ieuwig en altiéd blief ik Einen echte Venlonaer….



Dit wordt echt de laatste nacht op het PARADIJS EILAND MAURITIUS!!

Zon, Zee en Strand heb ik veel gezien. Het ziet er allemaal GEWELDIG MOOI uit!!

Vandaag heb ik even de hoofdstad bezocht en ben daarna bij het hotel gaan zonnen. Lekker blauwe lucht en 30 graden. Wat wil je nog meer. Ook de zonsondergang was mooi. Dat was weliswaar hier de laatste keer….ahhhhhh.

De laatste groeten vanuit PARADISE ISLAND….MAURITIUS!!
Sjuul Stappers


  • 11 Augustus 2014 - 11:56

    MIENTJE:

    Eeen paradijs op aarde, dat geloof ik gelijk als ik de foto's zie. Fijn dat wij konden meegenieten van je fantastische reis. Goede vlucht en welkome home.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

32 daagse reis naar Zuidelijk Afrika en Mauritius!!

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 864
Totaal aantal bezoekers 25291

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

I LOVE AFRIKA!!

Landen bezocht: