Stellenbosch -> Mooie ARCHITECTUUR!! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Stellenbosch -> Mooie ARCHITECTUUR!! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Stellenbosch -> Mooie ARCHITECTUUR!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

03 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Stellenbosch -> Mooie ARCHITECTUUR!!

Dag 22

Vandaag is het alweer 2 augustus. De tijd vliegt. Drie weken geleden was ik nog in Venlo. Nu ben ik alweer een hele ervaring rijker!! De reis is echt GEWELDIG!! Lekker weer en veel afwisseling van soorten hoogtepunten.

Vandaag was ook weer een mooie dag. Ik ben met de trein naar Stellenbosch gegaan. Dat is een mooi wit stadje op 70km van Kaapstad. Voor maar liefst 35 Rand!! Dat komt neer op ongeveer 2,5 euro voor een retourtje eersteklas!! Oftewel 1,25 euro voor een enkele eerste klas (rit van 70km). Daar moet de NS zijn prijzen maar eens mee vergelijken. We hadden voor dat geld ook nog niet eens de een vertraging (bij de NS wel gebruikelijk).

In Stellenbosch heb ik 1,5 uur door de straatjes gelopen en heb me toen een lunch op een terrasje moeten kopen. Echt mooi om die oude gebouwen van Nederlandse Architectuur te zien!!

Om 14.00 uur ben ik teruggegaan. Om 15.30 uur kwam ik in Kaapstad aan. Via de winkelstraat ben ik rustig naar het hotel terug gegaan. Om 18.00 uur zijn we voor de laatste keer met de groep uit eten gegaan. Het was nog een gezellig etentje!! Om 20.00 uur heb ik de groep uitgezwaaid en een goede terugreis gewenst!!

Vanaf heden ben ik zelf de REISLEIDER!!
Dat is natuurlijk geen probleem. Het programma voor de laatste 10 dagen zit helemaal vol!! Ik vermaak mij hier wel. De tijd gaat VEEL TE SNEL!! Voor ik er erg in heb is de dag alweer voorbij!!

Dit was het weer in Kaapstad:
Beetje bewolkt, weinig zon, 20 graden en GEEN regen!!

Groeten uit Kaapstad!!
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

32 daagse reis naar Zuidelijk Afrika en Mauritius!!

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 25319

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

I LOVE AFRIKA!!

Landen bezocht: