GROETEN VANUIT MAURITIUS!! - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu GROETEN VANUIT MAURITIUS!! - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

GROETEN VANUIT MAURITIUS!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

06 Augustus 2014 | Mauritius, Grand Baie

GROETEN VANUIT MAURITIUS!!

Dag 26

De dag die je wist dat zou komen…..SJUUL STAPPERS is op PARADIJSELIJK MAURITIUS!! Het vliegveld is vrij luxe en tijdens de autorit naar het hotel reed ik langs de garage van Audi, Mercedes en Porsche. Het is een eiland waar arm en rijk samen leven. Ik ga het de komende dagen beleven….Ik vermaak mij hier wel. Het hotel ziet er erg goed uit. Met eigen zandstrand. Morgen bij daglicht maar eens kijken. De kamer is groot en op het bed lagen verschillende bloemetjes. Het is een gezellig hotel.

De auto welke ik momenteel gebruik is een Hyundai I30, dat is fijn want ik betaal maar voor een I10!! Dat is geluk hebben!! Lekker ruim. Het links rijden is de eerste 100km goed gegaan. Het is even wennen, maar dat komt wel goed. Het is alleen de vraag of overige weg gebruikers ook weten hoe je in het verkeer handelen moet. Sommige motorrijders reden zonder licht. Dat is zeer gevaarlijk op de snelweg. We zullen het de komende dagen wel zien.


DE VLUCHT!!
Vanochtend om 5.30 uur kwam de transfer bus mij ophalen, ik was op dat tijdstip de enigste en moet de volle prijs betalen. Na 1,5 uur kwam ik bij het internationaal vliegveld van Kaapstad aan en ben ik op de vlucht naar Johannesbrug gegaan. Daar stapte ik het vliegtuig van Air Mauritius in. Na 4 uur was het zover. Sjuul Stappers is op Mauritius!!

Alles is goed gegaan. De hele reis heb ik nog niets te klagen. Het zit allemaal mee. Dat is ook fijn. Hopelijk blijft dat de laatste dagen ook zo. Je weet maar nooit, het kan in een keer anders zijn…


Ik vermaak mij hier wel, TOT SNEL!!

Groeten uit Mauritius!!
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

32 daagse reis naar Zuidelijk Afrika en Mauritius!!

Actief sinds 03 Aug. 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 25319

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

I LOVE AFRIKA!!

Landen bezocht: